Főmenü:

Egyéni vállalkozás indítása elektronikus úton történhet, amihez szükséges egy ügyfélkapu, anélkül nem lehet. Ügyfélkapu létesítése bármelyik okmányirodában lehetséges és ingyen van. Az ügyfélkapu egy hasznos dolog, elküldhető a saját szja bevallásunk, látjuk az aktuális adófolyószámlánkat, értesítést kapunk, ha lejár az útlevelünk, kérhetünk erkölcsi bizonyítványt, stb... 
A könyvelési szolgáltatásunk alapja, mint minden könyvelőirodában, hogy rögzítjük bizonylatait, vezetjük cége eszközkartonjait, vevő- szállító és egyéb kimutatásokat készítünk, nyomon követjük és időben kommunikáljuk adófizetési kötelezettségeit, elkészítjük éves beszámolóját.
Alakulást követő 90 napon belül a vállalkozás vezetője köteles elkészíteni a vállalkozás számviteli politikáját és iratmintáit. A NAV gyakran ezek meglétének vizsgálatával kezd egy ellenőrzést, és hiányuk 500e Ft-os bírságot is jelenthet a vállalkozásnak.